Regulamin

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Marka „Livka” jest własnością firmy „AnLimited Anna Kordalewska” będącej jednoosobową działalnością gospodarczą zarejestrowaną w Szczytnie w województwie warmińsko-mazurskim, posiadającą nr NIP: 8792055215. Niniejszy Regulamin reguluje zasady składania zamówień, również indywidualnych. Zamieszczony jest na stronie internetowej marki Livka w sposób umożliwiający Klientom swobodne zapoznanie się z jego treścią. Regulamin skierowany jest do wszystkich odwiedzających stronę (Konsumentów, Przedsiębiorców na prawach konsumenta oraz Przedsiębiorców). Użytkownik strony, mający w zamiarze skorzystać z oferty, w poniższym Regulaminie określany jest słowem „Kupujący”. Warunkiem złożenia i realizacji zamówienia jest akceptacja poniższego Regulaminu. Zabronione jest wykorzystywanie materiałów publikowanych na fanpage’ach, i innych mediach społecznościowych (Fanaberia, fanaberia_handmade, afterblue.art, www.afterblue.pl, www.anlimited.pl, livka.pl) oraz stronie internetowej www.afterblue.pl, afterblue.eu, www.anlimited.pl, www.livka.pl bez wiedzy i pisemnej zgody Właściciela Firmy

2. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
Ceny podane przy składaniu zamówienia są cenami brutto w PLN. Nie zawierają kosztów dostawy. Informacje widniejące na stronie i w mediach społecznościowych nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Ceny oraz opisy towarów stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, charakter wiążący zyskują w momencie złożenia zamówienia przez Kupującego. Zamówienia można składać w następujący sposób: – koszyk zakupowy na stronie www.livka.pl; – wiadomość Messenger na fanpage’u: przez ig: livka.pl, wiadomością prywatną na,ig: livka.pl, emailem na adres dostępny na stronie internetowej www.livka.pl, lub przez formularz kontaktowy na stronie. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Kupującego danych potrzebnych do wysyłki tj. imię, nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, telefon kontaktowy i formę dostawy. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest przesłane wiadomością na Messengerze, ig lub e-mail. Przyjęcie zamówienia do realizacji jest równoznaczne z zawarciem Umowy Sprzedaży. Firma zastrzega sobie możliwość zmiany cen produktów, wprowadzania nowego asortymentu do sklepu, usunięcia produktów z oferty, itp. Dla stron wiążące są informacje widniejące przy kupowanym towarze w chwili przyjęcia złożonego zamówienia (cena, charakterystyka towaru, itd.). Płatności za zamówienie można dokonać tylko poprzez formy płatności wskazane na stronie Sklepu, bądź przelew na konto bankowe 71 2490 0005 0000 4000 9112 7547. Po złożeniu zamówienia przez Kupującego poprzez koszyk należy dokonać niezwłocznie płatności w wybrany przez siebie sposób. W przypadku wyboru przelewu tradycyjnego Kupujący zobowiązuje się do przekazania tej informacji Sprzedającemu za pośrednictwem sms bądź email. Kupujący jest zobowiązany do dokonania płatności w terminie maksymalnie 3 dni od dnia złożenia zamówienia, po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sklepu, zamówienie jest przekazywane do realizacji. Przy realizacji zamówienia Kupującemu przekazany zostaje dowód zakupu na pisemne żądanie. Może zostać przekazany drogą elektroniczną lub wraz z zamówieniem.

3. ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE
Istnieje możliwość zamówienia produktów indywidualnych (wg projektu lub wytycznych Kupującego) lub modyfikowanych (produkt początkowo dostępny w Sklepie jednak z modyfikacją na życzenie Kupującego np. zamiana rodzaju kamieni, koloru elementów metalowych, wymiarów itd.). Czas wysyłki towarów indywidualnych/ modyfikowanych może wynieść do 15 dni roboczych. Zamówienia indywidualne lub modyfikowane nie podlegają zwrotowi. Do zawarcia Umowy Sprzedaży towarów indywidualnych/ modyfikowanych wymagane jest zatwierdzenie przez Kupującego wszystkich szczegółów zamówienia, oraz pisemne potwierdzenie zapoznania się z regulaminami znajdującymi się na stronie www.livka.pl

4. DOSTAWA TOWARU (KOSZTY, SPOSÓB I TERMIN)
Zamówione produkty zostają wysłane za pośrednictwem firm wysyłkowych – wybór dostawcy i koszt dostawy ustalony przy składaniu i przyjęcia zamówienia. Brak możliwości odbioru osobistego oraz płatności gotówką. Dostawa jest możliwa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na adres podany przez Kupującego podczas zamówienia. Składając zamówienie, Kupujący automatycznie udziela Sprzedającemu pełnomocnictwo na jednorazowe zawarcie umowy z firmą realizującą odpłatną dostawę zamówionych towarów – na nadanie przesyłki w imieniu i na koszt Kupującego. Dostępne są następujące sposoby dostawy: Paczkomat InPost, Poczta Polska. Dostawa jest odpłatna. Koszty dostawy są wskazywane Klientowi oraz w trakcie składania Zamówienia, w chwili przyjęcia zamówienia podane koszty dostawy są wiążące dla Sprzedającego. Wysyłka towaru następuje w ciągu maksymalnie 5 dni ( termin nie dotyczy przedmiotów wykonywanych na zamówienie indywidualne, bądź nie będących na stanie magazynowym, o,czym każdorazowo przy składaniu zamówienia Klient zostanie poinformowany, również o dokładnym terminie realizacji) od momentu zaksięgowania należności równej cenie produktu wraz z kosztami wysyłki na rachunku bankowym Firmy. W przypadku niemożliwości wysyłki towaru w wyżej wymienionym czasie, Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Kupujący jest powiadamiany o przekazaniu towaru firmie kurierskiej wiadomością Messenger bądź e-mail.

5. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Kupujący może odstąpić od zawartej Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia przesyłki – dotyczy to tylko artykułów zakupionych ze stanów magazynowych, nie wykonywanych na indywidualne zamówienie. W przypadku chęci odstąpienia od umowy, Kupujący powinien poinformować o tym Sprzedającego poprzez wiadomość Messenger bądź e-mail (w tytule wpisując „ZWROT”), przesyłając uzupełniony Formularz Zwrotu. Oświadczenie o odstąpieniu złożone po terminie, o którym mowa w pkt. 5.a. nie wywołuje skutków prawnych. Formularz Zwrotu jest przekazywany wraz z Dowodem Zakupu przy realizacji zamówienia. Kupujący ma obowiązek zwrócić Produkt nie później niż w terminie 14 dni odsyłając Produkt na własny koszt i ryzyko w sposób umożliwiający śledzenie przesyłki. Produkt należy zwrócić w stanie nienaruszonym, bez usunięcia opakowania, i śladów użytkowania pod rygorem odmowy przyjęcia i braku zwrotu należności. Sklep nie przyjmuje zwrotów za pobraniem. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedający zwraca Kupującemu koszty zwracanego produktu oraz dostawy. Zwrot nastąpi w ciągu 14 dni od momentu, kiedy zwrócony produkt dotrze do Sprzedającego. Zamówienia indywidualne lub modyfikowane na życzenie Kupującego nie podlegają zwrotowi. Zwracany Produkt musi być kompletny oraz nie może nosić śladów używania. W przypadku niespełnienia tych warunków, Sprzedający zastrzega sobie prawo nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.

6. REKLAMACJE
Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć produkt bez wad. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego niezgodności towaru z umową, Kupujący powinien dostarczyć do Sprzedającego reklamowany towar (odsyłając Produkt na własny koszt i ryzyko w sposób umożliwiający śledzenie przesyłki.)wraz z opisem niezgodności, na adres i w sposób uzgodniony ze Sprzedającym indywidualnie po zgłoszeniu chęci reklamacji. Sprzedający ustosunkowuje się do reklamacji w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego Produktu. Brak ustosunkowania się Sprzedającego w powyższym terminie oznacza, że reklamacja została uznana za uzasadnioną. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną, Produkt zostanie odesłany do Kupującego wraz z uzasadnieniem odmowy reklamacji. Kupujący zostanie o fakcie poinformowany za pośrednictwem dostępnych źródeł komunikacji (mail, sms, list). Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sprzedający. Reklamacji nie podlegają: – produkty uszkodzone lub odbarwione poprzez niewłaściwe użytkowanie i konserwację, np. na skutek oddziaływania na produkt niezgodnego z kartą użytkowania dołączoną do zamówienia, oraz kontaktu ze środkami mogącymi wpływać na powłokę produktu tj. środki czystości, kosmetyki, perfumy, żywność i inne; – produkty posiadające uszkodzenia mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania np. pęknięcia, zerwania, otarcia i inne. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

7. DANE OSOBOWE
Administratorem danych osobowych jest Właściciel Firmy. Dane osobowe Kupującego przekazywane są Właścicielowi Firmy dobrowolnie na cele realizacji zamówienia. Kupujący ma prawo do dostępu, poprawiania, żądania zaprzestania przetwarzania oraz sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych. Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w dokumencie Polityka Prywatności dostępnym na stronie internetowej Firmy

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Regulamin wchodzi w życie z dniem 05.02.2024r. Właściciel Firmy zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu, jednocześnie zobowiązując się do niezwłocznego opublikowania nowego Regulaminu na stronie internetowej Firmy. Zamówienia przyjęte do realizacji przed zmianą Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu obowiązującego w momencie składania zamówienia przez Kupującego.

INFORMACJE DLA KLIENTA
• Regulamin zakupów
• Polityka Prywatności i plików cookies
• Fanpage LIVKA na FB
• Konto livka.pl na Instagram